niedziela, 27 lipca 2014

Taki tu spokój ...

Kuchnia w świetle dnia...

Tak jak obiecałam - jest i kuchnia za dnia.







Mam problem z klasyfikacją stylu, w jakim urządziłam  serce domu;)
Styl minimalistyczny ? 
Styl skandynawski ?
Styl rustykalny ? - to chyba daleka konotacja ;)
Styl misz - masz ... ???

A jak sądzicie Wy - drodzy odwiedzający mój maronkowy zakątek?

















A w gratisie kawałek ciasta imieninowego ;) Wszystkim Aniom spóźnione życzenia wszystkiego, co naj naj naj ;) 



Pozdrawiam, Ania z Maronkowa.

24 komentarze:

  1. Nie ważne jaki to styl. Jest ładnie i przytulnie. Ważne żebyś się czuła w swoich wnętrzach dobrze bo to przecież Twoje wnętrza , Twój dom. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuchnia bardzo ładna, jasna, piękny blat, czytałam o Twoich wojnach o niego. Też marzę o podobnym, drewnianym.
    Przytulnie i ciepło a to najważniejsze , pozdrawiam i dziękuję za wizytę :)
    / możesz wyłączyć weryfikację, bo utrudnia komentowanie/, chyba , że bardzo jest Ci ona potrzebna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wizytę i miłe słowa:) Oczywiście wyłączam to ustrojstwo, nawet nie wiedziałam, że takowe istnieje. Taka ze mnie blogowiczka - w ogóle nie mam pojęcia o połowie funkcji, która tu istnieje ;)
    Miło jest mi czytać, że ktoś docenia moje starania.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu ja bym okreslila go skandynawskim; ) Masz kuchnie z oknem... pod ktorym jest blat ;) Marze o czyms takim;) Ale chyba nie w tym zyciu. Dodatki sa urocze i tworza klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:) Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Jak dla mnie Twoja kuchnia to styl nowoczesny ale ciepły i przytulny. Wieczorem i za dnia prezentuję się Super!
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę:) Miło mi Cię Tynko u siebie gościć. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Przede wszystkim Twoja kuchnia jest bardzo ładna i przytulna, śliczne dodatki, które tworzą klimat:)
    pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj miło mi bardzo :) Dziękuję za wizytę. Pozdrawiam.
      Te komentarze są dla mnie niezwykle ważne, bo tak po cichutku zaczęłam powątpiewać w to,co tu umieszczam. Jeszcze raz dziękuję.

      Usuń
  7. ANiu, chciałam Cię dodać do ulubionych blogów, ale nie masz takiej opcji u siebie. Dodaj może opcję Obserwatorzy na bloga, tak będzie nam łatwiej wpadać do Ciebie. Zapowiada się nowy fajny, ciepły blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, miło mi bardzo, dziękuję. Tylko ze mną jest mały problem, ja jestem straszny laik, dopiero wczoraj zorientowałam się, że miałam włączoną weryfikację obrazkową :(
      Ja u siebie póki co wrzucam miłe memu oku blogi na listę czytelniczą i one się wyświetlają na moim profilu. Nie wiem jak zrobić to, o czym piszesz Joasiu - czy chodzi może o google + , bo w gadżetach bloggera tylko to mi się wyświetla.
      Jeszcze raz dziękuję za odwiedziny, bardzo mi miło, pozdrowienia ślę cieplutkie.

      Usuń
  8. Aniu :) masz piękną kuchnię , skandynawskie dodatki , bardzo przytulnie :) I ja też muszę Ci przyznać cały czas się uczę blogowania od strony ustawień, dziewczyny mi bardzo pomagają :) Buziaki :) Dorota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Doroto:) Dziękuję za wizytę i ciepłe słowo. Miło mi bardzo. No właśnie - niby ten blogger to taki intuicyjny - a ja połowy rzeczy albo jeszcze nie rozszyfrowałam, albo nie znalazłam, ehh. Kurs by się jakiś przydał ;) Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Świetny blog, piekny dom :) Będę często zaglądać :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :) Pozdrawiam cieplutko. Jesteś z Mierzei ? Ja z pomorskiego, na mierzeję często jeździmy nad wodę:)

      Usuń
    2. tak :) mieszkam na terenie gminy Stegna :)

      Usuń
  10. Nieważne jaki, ważne,że twój - aniny. Piękne dodatki,jasno,ciepło.Klateczka cudna.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam ciepło. A i jestem pod wrażeniem Twojej twórczej działalności na Twoim blogu. Będę stałym gościem.

      Usuń
  11. Aniu, super kuchnia. Marzę o takiej. Krzesła są fantastyczne! A styl...hmmm, trochę scandi, trochę mieszanki w dodatkach. Ładnie i przytulnie :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za odwiedziny i miłe słowa. Tak krzesła - to był mój typ od początku. Są bardzo funkcjonalne i nadają fajny klimat. Kolejna rzecz, o którą stoczyłam boje z Mężem ;) Ale są i cieszą oko.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  12. Ładniutkie te miętowe dodatki. Nie za dużo, a robią fajny klimat.
    Będę zaglądać, pozdrawiam. Basia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też je uwielbiam, ale staram się zachować umiar w ich nabywaniu ;) Pozdrawiam, dziękuję za wizytę.

      Usuń
  13. czy możesz zdradzić gdzie zakupiłas pojemnik na kawę ten miętowy? pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Miętowa ceramiczna puszka na kawę to właściwie podarunek, ale pochodzący ze sklepu tetaDecor w Płocku, mają też sprzedaż on-line, ale nie zaglądałam, czy nadal jest tam dostępny.
    Dziękuję za wizytę:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę w moim Maronkowie. Ania :)