wtorek, 5 sierpnia 2014

I love my spa ;)

Moje małe prywatne spa - oczywiście z przymrużeniem oka. 

Ale tak czy siak - uwielbiam to miejsce. 

W pewnym sensie to chyba najbardziej kompletne miejsce w całym domu. Nie brakuje listew przypodłogowych, dodatków na moje oko w sam raz. Może sprawa tekstyliów pozostaje otwarta ...

Marzyły mi się kiedyś takie sieciówkowe z H&M - czarne lub szare z napisami sugerującymi ich przeznaczenie. Ale nie mogę się zdecydować na kolor, może podpowiecie...



 :) Oczywiście na co dzień w tym miejscu kłębią się szczoteczki, pasty, zakrętki ... słowem istna stajnia Augiasza ;)





Podłoga z mojej upatrzonej na lat kilka przed budową kolekcji Paradyż Noce by my way - musiałam mężowi obiecać, że dłuuuugo nie kupię sobie nowej pary butów;)




Kurzołapki różnej maści i pochodzenia.




 Kurzołapka - klatka w roli świecznika  - widać jak często używana w tym pomieszczeniu. Obiecuję sobie relaksującą kąpiel a kończy się szybkim prysznicem... ale co się odwlecze to...




Te szuflady "stoją" na straży ładu i porządku. Pojemne bardzo, pomieszczą dosłownie wszystko.




 Uwielbiam ten element łazienki. I znów kolejna wygrana batalia z mężem. Półka z kafelek ??? Na niej umywalka ??? Nieeee !!! To się nie sprawdzi !!! To nie może być ładne !!! 

Acha :) nie może? musi i jest!



Taki rzut prawie na całość.




 Półka raz jeszcze.




I kolejna półka - tej akurat miało nie być, ale jak wpadłam na plac budowy to chłopaki mieli już stelaż z kartongipsu gotowy. No i został, a ja kombinuję jak to wykorzystać. Znów  koszyczki, rameczki, "przydasie" tak zwane.












I ciągle i wciąż próby, próby i jeszcze raz próby z aparatem i jego funkcjami. Może ktoś mi poleci jakiś intuicyjny program do obróbki zdjęć? Bardzo proszę i z góry dziękuję. 

Pozdrawiam cieplutko w ten przyjemny letni wieczór. Nareszcie jest czym oddychać. U Was też?

8 komentarzy:

  1. Blaty z płytek to jest według mnie świetny pomysł. Ja mam w kuchni z wmontowanym zlewem i wbrew pozorom jest b. łatwo utrzymać czystość.
    Bardzo ładna łazienka, chociaż trochę minimalistyczna. Podziwiam,bo ja bym ją zapewne zabubliła. Klateczka śliczna. Życzę częstego używania.:)
    Co do zdjęć, to nie doradzę. Jestem zdolna inaczej. Wrzucam,jak leci.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz:) pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna łazienka, takie spa to marzenie, zresztą ślicznie u Ciebie zostaję na dłużej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - miło mi będzie Cię gościć, pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Masz przepiękną łazienkę, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszą mnie Twoje słowa, dziękuję :) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę w moim Maronkowie. Ania :)