niedziela, 18 maja 2014

Początki

POCZĄTKI

Uff... pierwsze koty za płoty. Pierwszy krok za mną. Zatem zaczęłam pisać bloga.
No to może  dwa słowa o mnie - z wykształcenia humanistka,odnajdująca w sobie chęci i pomysły dizajnerskie ;) Mama dwóch "śmiechowych" Ludzików,  żona Mężczyzny, którego imię jest inspiracją dla nazwy mego bloga. Mężczyzny, za którego sprawą i nakładem sił powstał nasz Dom :)
Chciałabym, aby to miejsce dotyczyło przede wszystkim mojego domu - Mojego Miejsca na Ziemi. Tak właśnie się tu czuję i tym pragnę się podzielić.
No to tyle na początek ;)
T

Tak się zaczynała moja wielka przygoda - chyba właśnie tego dnia uwierzyłam, że to nie żaden sen, tylko marzenie, które się spełnia. Zamieszkam we własnym domu.



A tu witam się z krowami - nasz lokalny obrazek reklamowy ;)

1 komentarz:

  1. No i "odkrylam" już wszystko.. i się zakochalam w Twoim blogu.. i będę tu codziennie. Jest cudnie. Pozdrawiam Baśka z Krakowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę w moim Maronkowie. Ania :)